Min Stora Dag del 2

 
Vi fortsatter dar vi slutade sist! Steph kom hem m min fabboskumpa (egentligen ar det nog sparkling wine men vad ska ni gora???) o en ballong o presenter! Vi gick till parken direkt och avnjot ZIBBIBON o solade oss i solens solstralar. Sen inhandlade vi kvallens drinkingredienser innan vi behav oss hem. Amanda slutforde sitt artwork (genialiskt) och jag fick MER PAKET!! Fick: EN APEROL! Min absoluta favoritalkohol som jag tjatat om sen vi traffades. Vi slangde ihop ngra drinkar! Passande nog fick jag aven PUSSMUNSUGROR och losmustascher, lat kvallen borja, tankte jag da! Vi kastade pa oss KVALLENS OUTFITS och lite smink o ja fick lockigt har och sen borjade festen! Det kom saa mkt folk! Vi har gjort en fenomenal uppfinning i ett hort: CAP KISS CORNER! Tva kepsar hangde fr taket och nar man satte pa sig dom fick man pussas. Succe. Jag pussades mest (jag fyllde faktiskt ar). Vi hade ett papper dar folk fick skriva meddelanden/rita, fick fina bilder..... Av Alex fick jag den alldeles fenomenala prestenten boken EGOBOOST av allas var egen Blondinbella. Vi brukar ha Dagens Visdomsord av Blondinbella varje kvall. Helvete vad kloka vi blir. Jag fick aven den alldeles exceptionella presenten i form av MARCUS! Jag trodde vi forlorat honom foralltid men han har bara salt gras i Byron Bay men nu ar han tillbaka och kom som en overraskning. Ojojoj vad glad jag blev. Sen gick vi pa klubb! BAAAMMMM!!!!!!!!! Dansade sa jag tappade min ballong som jag knutit fast i mig sjalv sa ingen skulle glomma saga grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0