R4nd0m



HEEEEY!!!! Har inget vettigt att saga sa tankte sleva upp lite gamla pics, kul va?? JIPPI!



Nar jag reste ostkusten ner, detta ar lagunen i Airlie beach. Saaa fint ju!


Whitsundays.. Fattar inte att jag varit har ens, sa fint.

Hahah i Brisbane. Var crossdresstavling. Tyckte det var en galet bra ide att stalla mig pa scen. Visade sig sen att alla hade strippat utom jag. Varfor gud.

Fortf i Brissy. Pa cloudland. Bara for jag ar san javla SUPAAAMODEL BABY

Cool va? Man ser Brissy i mina glajer.


Har svor vi varandra evig vanskap. I Brissy forendas vara hjartan och blev ett.


Mina andra baztizar i Melb!! Men dom ar long gone nu.....

Jag ater upp Melb. Sa jaaavla hungri XD


Coolaste tjejerna i hela javla stan
 
Da var det sommar men nu ar det vinter. Ocksa helt okej!

Saker som ar bra:
1. att fa lon
2. att ins diskotek tanzen (dansa)
3. ata
Saker som suger:
1. att bli hustlad
det var allt. Jag fking hatar att bli hustlad.

KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRam

Kommentarer
Postat av: Begonia

andra bilden! Typ para-para-paradise på den?! (jag hör min egen skrift i en liten översminkad fjortis röst...... läs så, det blir kul, JAG LÅVAAAÄÄÄÄÄRR!

Supamodel untzuntz snygg som fan!

och klänningen! Hon passar! Hälsa det! Jag är glad att du fick den, den är så fin! OCH DEN ANVÄNDS! (det viktigaste) plus att man får nice klyrra i den... alltid ett plus. Även om den vore skitful och man fick snygg klyrra trots sina myggbett så hade man burit den varje jävla daaaaag!

PUSS OCH KRAAEEEEM GMN!!!!

2013-05-28 @ 19:27:15
URL: http://begonias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0