TRIPPPPPPPPIN

Har bokat min trip, HEHE rolig rubrik va??!!! ANYWAY nog om hur skon jag ar och mer om min resa!!!!
 
Min kare van Matt (rosebud) jobbar pa STUDENT FLIGHTS som har billiga flyg o aven bokar trips. Sa jag har funderat och klurat pa Min Framtid och idag slog jag till! Har ar min resa:
1 juli flyger jag nattflyg fr Melbs till HONGKONG, WTFFFFF tanker ni!! jAPP hongkish! Hanger dar och gor..... hongkong till 6 juli da jag flyger till BEIJING. Chillar dar och gor kinesiska saker till 10 juli da jag borjar turen Genghis Khan m foretaget VODKATRAIN. Serri - ser ni hur det pa ngt satt kan ga fel? Nej inte jag heller. Vodkatrain ar ett foretag som saljer resor pa tag till ungdomar 18-35 lite overallt. Man aker pa vanliga tag m lokalbefolkningen men har aktiviteter ocksa. Jag aker 14 dagar Beijing-Moscow. Pa vagen ska jag till Hohhot, Ulaanbaatar, ger kamp i Mongoliet, Sibirien o slutligen Moscow, da ar det 24 juli ju. Hanger o flanger dar, tar sedan nattag 26-27 juli till St Peterburg, dar jag spenderar 2 dagar innan jag flyger hem till SWEDEN och anlander till Arlanda 16:45 den 29 juli, det kan ni skriva i era kalendrar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har semester när du kommer till sverigeeeeeee!!!!

2013-05-17 @ 14:22:58
Postat av: Moneybrother

Är det riktiga pengar??? Kram

2013-05-19 @ 22:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0